.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاخير 8 ساله طرح تفصيلي شهرسازی جویبار

اجراي طرح تفصيلي جويبار كه به عهده اداره مسكن و شهرسازي استان است، موجب ركود صدور پروانه‌هاي ساختماني در معابر اصلي اين شهر شده است.

به گزارش فارس ، در سال 1380 سازمان مسكن و شهرسازي استان براي صدور طرح هادي شهري اقدام به تهيه عكسبرداري كرد‌ كه با گذشت هشت سال در اسفند ماه سال گذشته اين طرح به شهرداري جويبار ابلاغ شد و به دليل طولاني شدن زمان اجراي طرح هادي مغايرت‌هاي فراواني در ساخت و ساز شهري به وجود آورده است.

‌مسئول طرح تفصيلي و جامع شهرستان جويبار گفت: پس از اعترافات شهرداري جويبار طرح جامع براي شهر جويبار در نظر گرفته شده كه در سال 82 عكسبرداري جديدي براي تهيه طرح انجام گرفت و پس از گذشت چهار سال طرح جامع به شهر جويبار در سال 86 ابلاغ شد.

‌يدالله اسديان امروز در گفتگو با فارس تصريح كرد: پس از مطالعه، متوجه بسياري از مغايرت‌ها و تعريض‌هاي معابر شديم كه بسياري از تاسيسات و ساخت و سازهاي داري پروانه انجام گرفت و شهرداري جويبار با اعتراض به عملكرد سازمان مسكن و شهرسازي استان به علت عدم دقت كارشناسان اين سازمان اين طرح در طرح تكميلي و تفصيلي با مشخص شدن مشاور آغاز شد و مقرر شد مشاور سازمان مسكن و شهرسازي با عقد قرارداد به مدت يك سال در طرح تفصيلي مغايريت‌ها را برطرف كند.

وي ادامه داد: با گذشت هشت سال از زمان قرارداد هنوز نقشه وضع موجود به علت مغايرت در برداشت و نوع كاربري موجود به تاييد نرسيده است و اين مسئله موجب ركود دو ساله در صدور پروانه ساختماني در معابر اصلي شهر و سردرگمي شهروندان جويباري شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.